FIGYU!

Partnerünk: az A Balaton>>> Balatonikumok, értékek, csodák, tudnivalók, nem csak sznoboknak, nem csak nyáron:)

Hírek a balatonról holnap is

Mivel ez egyfajta "blogrendszer" innen navigálhatunk el, vagy vissza más a Balatonnal és környékével kapcsolatos témákra, tartalmakra, melyek:

Kővágóörs blogja
Tengőd blogja
Balatonhenye bolgja

Talán ami már nem is igaz: az már maga a BalatonBlog történelem, melynek becses darabjait itt szemlézem:

Balatonblog
Blog egy Blogról
BALATONIQM
BalatonONline

Hegyestű

2005.10.02. 07:08 ivcsek

Ha már belefogtam, folytatom ott ahol abbahagytam mások balatoni bejegyzéseinek bemutatását, gyűjtését: maradunk a színésznél ( Ez a bejegyzés 2004. július 01. napján, 6:52 pm perckor született)

051002hegyes

"Na, szóval. Délután elindultunk Gy-vel a Balatonfüred melletti Koloska völgybe.

Ez egy erdővel körbe zárt völgyecske patakkal, kis tóval, és egy nagyon öreg fűzfával. A fűzfát lefényképeztem, de nem fért bele a képbe, így 4 részletben fotóztam le.

Az ágai szinte a földig hajolnak, és egyenként vagy fél méter vastagok. Föl lehet menni lépcsőkön egy kiemelkedő sziklára, ahonnét gyönyörű kilátás nyílik az egész völgyre. Innen tovább indultunk Hegyestűre, ami a Káli medence szélén található. Valamikor bazaltbánya volt, úgyhogy a fél hegyet elhordták, de éppen ezért jól láthatók a bazaltorgonák.

Innen az egész Káli medencét belátni. Teljes körpanoráma: egyik oldalról a Káli medence, másik oldalról a Balaton. Csodaszép. Gy olvasta valamelyik természetgyógyász újságban, hogy Hegyestűn koncentrált pozitív energiamező található. Mindenestre, ahogy ott állsz a több millió éve a mélyből feltörő vulkanikus kőorom alatt, vagy éppen a csúcsán, valami iszonyú nyugalom vesz erőt rajtad, s a csönd, a panoráma, mindez együtt fantasztikus.

Innen átautóztunk a Káli medencén, de megbeszéltük, hogy legközelebb megnézzük a Kőtengert, Kékkutat, és mindent, amit még érdemes. Ha a Balatonon jártok, érdemes megkeresni ezeket a helyeket, gyönyörű, békés, változatos vidék." Egy színész itt és most...

Szólj hozzá!

& ajánlom még a BalatonBlogRendszer tagjait
itt gyűléseznek, mutatják legfrissebb posztjaikat!

Címkék: ajánló balaton zöld zöldebb falusi turizmus tájak, települések balaton & internet partvonali blogok linkelő olvasnivaló fényképész balatoni látnivaló káli-medence monoszló

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.